mensbloggen

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Mensbloggen - 1 februari 2015 03:00


Alltså whaaat, över 10.000 unika besökare under januari månad. En bättre början på detta år med besöksrekord. För 4 år sedan när jag skapade denna blogg så hade jag inte en tanke på att den skulle växa så pass att den skulle få 10.000 besökare. Men jag är glad att jag får chansen att kunna hjälpa andra och lyfta fram detta tabubelagda ämne. Jag tycker det är viktigt att vi slutar soppa ämnet under mattan. Så stort tack till alla ni som fortsätter komma hit dag efter dag, det betyder mycket, och kom ihåg ni är ALLTID välkomna att lämna kommentarer om allt mellan himmel och jord. Ni får också gärna skriva om ni tycker att det är något som fattas i bloggen.


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards