mensbloggen

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Mensbloggen - 27 mars 2015 19:25


Tävlingen om en menskopp avslutas också idag!!!! Det har varit såå kul att så många av er faktiskt deltog (över förväntan). Och ojj vad duktiga ni är på att skriva, alla som mailat har skrivit helt sjukt bra motiveringar. Hur ska jag lyckas med att bestämma endast en som ska vinna?? STORT TACK TILL ALLA SOM DELTOG, jättekul verkligen. Kommer ha flera tävlingar i framtiden, så det kommer fler chanser.


Vinnaren av denna tävling är: EMELIE, skickat ett mail till dig :) Hon skrev följande motivering:

"Jag har länge velat testa en menskopp, 

eftersom den är snäll mot plånbok, miljö och kropp,
 
Jag har aldrig kommit längre än till butik,
även om jag har god fysik.
 
Söndag (29/3) är min födelsedag och min mens kom tidigare än trott
och humöret mitt blev snott
 
En underbar födelsedagspresent kan få mig på topp,
allt jag önskar är en lite söt menskopp."
 
 
Åter igen, jättetack för alla som ville vara med! Såg också att flera hade skrivit i sina motiveringar att de ville vinna för de visste inte var man kunde köpa en menskopp. Så kan passa på att svara på det, menskoppar finns i många olika märken och kan köpas över internet, Apoteket, hälsoapotek, större mataffärer m.fl

 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards