mensbloggen

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Mensbloggen - 9 april 2015 12:56

Hej, ledsen får den dåliga uppdateringen som varit sämre än vanligt. Men ni får gärna lämna kommentarer som ni önskar mig skriva inlägg om.


Nu till dagens ämne, preventivmedel. Debatterna och djungeln kring detta ämne är djupa och åsikterna är många. Majoriteten av dagens preventivmedel bygger på konstgjorda hormoner och det får man tycka vad man vill om. Det finns även några sorter som inte innehåller några hormoner för de kvinnor som inte tål hormonerna. Men här några av de olika preventivmedlem som finns tillgängliga på dagens marknad, det finns fler men dessa är några av de vanligaste.


   

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards