mensbloggen

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Mensbloggen - 18 april 2015 18:48

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, men jag har nog bestämt mig för att ta en bloggpaus, för nu. Känner inte att jag har något riktigt att blogga om, känns som jag har bloggat om det mesta man kan tänkas behöva veta. Min inspiration är bara på villovägar helt enkelt. Jag säger inte att jag inte kommer att börja blogga igen, så missuppfatta mig inte nu. Har trots allt bloggat de senaste 6 åren mer eller mindre, så kommer säkert att sakna det. För annars skulle jag ju aldrig ha fortsatt, såklart. Så bloggen tar bara en liten paus!


Hur som helst, ta inte detta fel. Jag älskar att blogga, skriva och att jag får chansen att kunna hjälpa er, det betyder jättemycket. Så det är bara en paus!! Kommer fortfarande svara på era frågor om ni har några, jag kommer bara inte uppdatera med inlägg just nu. Ni får också gärna kolla igenom gamla inlägg för det finns en hel del att läsa där. Och såklart ställa alla frågor ni har på hjärtat så svarar jag.

 

Tack för mig, just nu! :)


 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards