mensbloggen

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Mensbloggen - 25 maj 2015 18:58

Hej på er, ville bara tala om att jag lever (men det är knappt). Skämt åsido. Gud vad jag haft fullt upp senaste månaderna, men nu börjar jag äntligen att se ljuset i tunneln. Med ljuset så menar jag sommarlovet, och jag är så redo för det. Det här kan ha varit den jobbigaste terminen genom hela skolan och samtidigt den roligaste. Men nu börjar det faktiskt bli väldigt lugnt för mig, vilket betyder MER tid åt bloggen! Alltså för att förtydliga, jag ska blogga mer än vad jag gjort tidigare.


- Så jag tänkte att vi kör en liten FRÅGESTUND, det var länge sen! Vädligt enkelt, ni ställer frågor bland kommentarerna här och så jag svarar i ett inlägg!


- Har ni förslag på ämnen ni vill jag ska skriva om så får ni gärna lämna det som förslag också!



 



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards