mensbloggen

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Mensbloggen - 5 juli 2015 02:00


Denna film är väldigt tänkvärd och det dyker upp många frågor i huvudet och hur sjukt är det inte att folk faktiskt kommenterar det?! En sjuk värld vi lever i, men ack så vacker. Visst är det lättare att skriva hate över nätet, men ingen förtjänar att få det. De som kommenterar känner ju inte ens personen i fråga många gånger. Och att dömma en person efter dess utsendet är så jäkla fel. Jag anser att man har ingen rätt att dömma någon om man själv inte är helt perfekt utan några brister. Dessvärre existerar ju inte den människan. Alla har brister. Så alla, tänk en gång extra innan ni kommenterar något som kan anses taskigt, för det rä inte värt det. Du kommer inte känna dig bättre för det. #nojudge


Ps. Dåligt internet pga ute i ingenstans, men svarar på era frågor så fort jag kan! Tack för förståelsen :)

 


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards