mensbloggen

Alla inlägg under februari 2016

Av Mensbloggen - 14 februari 2016 07:45

Har funderat ett bra dag om jag ska dela med mig om min första riktiga kyss eller inte, för det är trots allt ganska personligt! Men har ändå bestämt mig för att dela med mig (kortfattad historia) för den var trots allt ganska speciell och kunde inte ha blivit bättre.  Hört många historier som slutat i katastrof och hade typ förväntat mig att min skulle bli det, dock var den verkligen inte det. Så min ALLRA första puss var typ i 2:an när man lekta sanningen och konka, men räknar inte den..


Så min första "riktiga" kyss var på nyårsafton för X antal år sen.. Nyår, bara det är ju.. something.. Var på en fest, kände en enda person när jag kom dit och hon lämnade mig ensam i ett rum med typ 8 killar + 1 tjej. Så det var på grund av henne haha. I alla fall började jag prata med en kille och helt plöstligt stod vi där och kysstes. Sen hamnade vi på sängen och ja detta var inför alla de andra människorna i rummet... Och ja hans händer var överallt och ingenstans. Så det var min kyss och inför massa människor och den varade ju länge också... Hade aldrig hänt om jag varit nykter kan ju tilläggas. Men den var bra!! Väldigt annorlunda första kyss kanske, så första kyssen blev verkligen med en stranger. Hur var eran första kyss, snälla berätta, lämna en kommentar :) 


Vill också tillägga att INGEN är tvungen till något och känn ingen press. Alla är olika och vissa väntar med att kyssas andra inte. Inget är mer rätt än det andra. Men man ska aldrig göra något man inte vill eller är bekväm med!


Glad Alla Hjärtans Dag!



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards