mensbloggen

Alla inlägg under november 2016

Av Mensbloggen - 18 november 2016 23:19

Hej tänkte dela med mig av en liten historia jag kom att tänka på. Ni kanske varit i liknande sits någon gång. Tänkte berätta om första och enda gången (än så länge) som jag tagit ett grav.test Gud så nervös jag var då innan. Som ni säkert vet så ska man skydda sig vid sex, jag gjorde det då men det hjälper ju inte när kondomen spricker... Åkte i alla fall till Apoteket och tog dagen efter piller samma dag, men var ändå så nojjig och orolig, ni anar inte. 


Nästa månad kom ingen mens, gjorde inte saken bättre så att säga... Dock kan ju mensen månaden efter ett dagen efter piller bli anorlunda, sen eller hoppa över den månaden... Jag bokade i alla fall tid på umo då för grav.test (som är gratis där) som tack och lov visade att jag inte var gravid. Sen månaden efter kom mensen igen så för mig hoppade den bara över en månad. 


Så kom ihåg att skydda er :)


Bildresultat för graviditetstest

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards