mensbloggen

Alla inlägg den 8 mars 2017

Av Mensbloggen - 8 mars 2017 19:06

Hej tjejer, internationella kvinnodagen idag! En dag som inte får glömmas. Lägg en extra tanke på alla tjejer som kämpar, vi är starka! Än idag är det många länder i världen där kvinnor behandlas anorlunda och nervärderas ENDAST på grund av deras kön. Sjukt är det. Tack för att vi i Sverige har det ganska så bra, men viktigt att uppmärksamma att det inte är så överallt. Denna dag borde uppmärksammas tills dess att kvinnor och män lever på samma villkor. Till alla tjejer, ha drömmar, ha mål och följ dessa!! Gå din egen väg och lyssna inte på vad andras åsikter om detta är för det är ditt liv. Du behöver inte någon annan för att klara dig. Kärlek är underbart på alla sätt och vis men det är också självständighet och dessa tillsammans... goals.


girl, quote, and power-bild

woman, dress, and superwoman-bild

international womens day-bild



Bilder från weheartit.

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards