mensbloggen

Alla inlägg under september 2017

Av Mensbloggen - 29 september 2017 15:45

Hej! Det här med p-piller tänkte jag prata om idag. Har själv erfarenhet av det, och för vissa människor passar det jättebra medan för andra passar det inte alls. Man måste testa för att se. Tyckte själv det var jätteskrämmande först, stoppa i sig hormoner och mixtra med kroppens natur.


MEN även om jag inte promotar p-piller på något sätt så funkar det för mig. I början mådde jag jätteilla och av en annan sort jag testade spydde jag bara av... Men efter några månader så var allt som vanligt, och sorten jag äter nu har jag haft i mer än ett år nu. Är bara lite känsligare emotionellt, förut var jag kanske en känslkoll en men nu kan jag sitta och gråta till ett sorgligt inslag i nyhtererna på tv:n. Vad JAG gillar med mina p-piller är kontrollen jag har, jag kan skjuta på mensen (vilket jag gör), så har mens var 8 vecka kanske. Jag kan välja när det passar och jag har mindre mens samt mindre mensvärk, bättre hy. Alla påverkas olika såklart, men hvudsaken är väl att man inte blir gravid.


Bildresultat för ppiller

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards