mensbloggen

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Mensbloggen - 10 september 2012 20:11

Som ni vet så är vi alla unika, ingen är den andra lik!! Precis så är våra mensar, många frågor är det något fel på mig? och liknande frågor, svar NEJ. Du är du och du är normal. Visst kan mensen vara konstig, men det är inte fel och man kan få hjälp om den är väldigt omständig!! :-) Kolla på bilderna och var glada över att du är du, jag låter bilderna tala för sig sjäva...


Måste bara säga WOW, igår hade jag nytt besökrekord.. Hela 96 unika besökare. Det trodde jag aldrig när jag startade denna blogg, tack det gör mig såååå glad!! Era kommentarer och frågor ger mig ett leende på läpprna, att veta att jag kan hjälpa er. TACK!!  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ XOXO



 



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards