mensbloggen

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Mensbloggen - 1 maj 2012 19:32

Som ni alla vet så utvecklas vi alla i olika takt, det är så världen ser ut! Men vad ska man göra om mensen inte kommer? Jo, då tar man det lugn och fortsätter andas världen går inte under för det. Har man fyllt 16 år och inte har fått mens så borde man ta en tripp till närmsta ungdomsmottagning. De kan hjälpa er och ni kommer slippa oroa er! Vill ni gå och oroa er i flera månader eller gå til ungdomsmottagningen i någon timma och sen slippa oroa er? Jag vet vad jag skulle välja.


Kom ihåg att personerna som jobbar på ungdomamottagnongen är vana med liknande saker, de händer varje dag! De har tysnadsplikt och de vill ditt bästa! (Man kan även gå dit om det är något annat man behöver hjälp med)

Om det är något ni vill veta eller ha hjälp med, maila mig  mens_fraga@hotmail.se

Jag svarar så fort jag kan :-)


Ha det bra


 


Av Mensbloggen - 1 maj 2012 15:38

Med puberteten så kommer även svettlukten, inte jätte trevlig. För att motverka och förebygga det så finns det deo (deoderant) En roll-on man drar i armhålan, man känner sig väldigt fräsh efter! Perfekt vid alla tillfällen, även efter idrotten i skolan. Min favorit är Doves (bild), men det finns såklart många många fler att välja på. Man får testa sig fram tills man hittar en man trivs med. Man kan köpa deo i stort sett överallt: Mataffärer, Åhlens, Kicks, H&M, Hälosaffärer m.m En nomal kanske kostar runt 50kr, men det finns både billigare och dyrare. :-)


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards