mensbloggen

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Mensbloggen - 20 maj 2012 19:49

Har du någon annan blogg du bloggar på?

Ja, men den håller jag hemlig för den här bloggen eftersom jag inte är anonym på min privata blogg. (Vilket jag vill vara här.)


Hur mycket blöder man normalt varje månad?

Olika för alla men runt 10-80ml blod, alltså knappt en deciliter. Men ofta opplevs möngden som mera än vad det egentligen är.

 


Vad är ditt bästa tips för att uppskatta mensen?

Hm... Jadu. Svår fråga. Men att tänka att du kommer få chansen att bära på att barn och att kunna bli en biologisk mamma någon gång i tiden. Du är en frisk kvinna!!

 


Hur gammal är du?
Varför bloggar du här?

Jag är 16 år och jag bloggar för eran skull såklart. Någon ni kan ställa era frågor till. (Någon som aldriga jag hade)

 


När är vanligaste ålderna att få mens?

OLIKA FÖR ALLA! Men 9-17 år är vanligaste, men både tidigare och senare är normalt!

 


Hur många olika sorter mensskydd har du hemma?

Har du en egen förråd hemma men messkydd & sånt?

Jag har Libresse rosa bindor, En sorts nattbindor och två olika sorters tamponger ^^ Kan skriva om det i ett enskilt inlägg inom de närmsta dagarna med bilder :-)


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards