mensbloggen

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Mina Favoriter (klicka på bilden för större)

Av Mensbloggen - 10 februari 2013 20:02

 

 
 
Ingen bild

sofia

11 februari 2013 22:16

hej har världens !! dåligaste självförtroende det första är att jag alltid gråter för saker och ting men jag ''smyg'' gråter för jag går alltid in på toan och börjar gråta och då menar jag gråta !! jag vill inte visa för någon att jag är ledsen för jag vet inte riktigt själv vad jag är ledsen för kanske att jag träffade min morfar 1 gång när jag va 4 år och då drack han väldigt mycke sen dess har han mått sämre och sämre han har fått 5 st canser i halsen och nu kan han inte äta svälja eller prata och dricka (alltså han har fått det igen dom tror inte han klarar det:() :( allt detta har jag fått veta av min kusin i familjen pratar vi inte om det !" det kanske också är att många i min klass kommenterar vad man än säger jag har sagt till min lärare men hon tar bara upp det en gång sen glömmer hon det och dom fortsätter bara,jag är blyg och vågar inte säga till mer !! och jag har knappt några vänner det känns som jag inte har nån vän som jag kan lita på och prata med ingen lyssnar ! snälla säg nu inte att jag ska prata med nån vuxen det vill jag inte för då kommer dom ta vidare det till familjen !! gråter hela hela tiden och vet inte vad jag ska göra ! jag har sagt jätte många gånger till mina föreldrar att jag har ont i magen eller halsen men nu vill jag inte göra det mer jag gör ju det för att slippa gå till skolan ! och jag är trött och orkar ingenting känns det som, jag plattar håret varje dag och jag är 13 år men känner mej inte anurlunda för det !!! <333 snälla snälla du hjälp mej bara med nått av detta så slipper jag gå runt och må dåligt och gråta inom bords eller vilja dö !

Mensbloggen

11 februari 2013 22:27

Du kan få prata med mig om du vill och när du vill? På mail, kik etc.. eller bara skriva i bloggen

 
Mensbloggen

Mensbloggen

12 februari 2013 11:01

...hoppsan hela svaret på kommentaren ovan vill inte komma med. Skriver det här istället! Så fortsättning svar till SOFIA!!

Det är okej att gråta, rensa kroppen fortsätt med det! Man går igenom tuffare perioder av livet jag har oxå haft de.. Men kom ihåg efter en brant uppförsbacke kommer en sköön nedförsbacke!! Du borde försöka starka ditt självförtroeende, ha små mål. För man kan inte växa 10cm på dag, man får ta en liten bit i taget! Kanske börja ha som mål att räcka upp handen på lektionerna ett X antal gånger/dag eller berömma en person varje dag ex. vad fin tröja du har.. För förr eller senare får man det tillbaks!! <3

http://www.mensbloggen.bloggplatsen.se

Mensbloggen

12 februari 2013 11:01

Fortsättning svar till kommentaren ovan!!!!!!

 
Ingen bild

sofia igen

12 februari 2013 19:21

vad är din mail ?

Mensbloggen

12 februari 2013 23:47

mens_fraga@hotmail.se

Kram :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mensbloggen - 18 december 2019 10:56

Hej! Bloggen har legat nere, men har skrivit om det mesta som finns att skriva om och svarat på massor av frågor - så det ni undrar över har jag säkert redan skrivit om, om ni kollar tillbaks i arkivet!   Jag tänkte bara dela med mig av ett pre...

Av Mensbloggen - 28 augusti 2018 10:05

  Hej,   Kommentera detta inlägg och berätta   vad ni vill läsa om :) ...

Av Mensbloggen - 5 juni 2018 19:28

En läsare som delar med sig av sin "första mensen historia". Tack, alltid lika kul att läsa om era första mensar!   Jag kommer ihåg min första mens som om den vore igår :) Det var den 9 december 2017 😂Jag hade precis vaknat och skulle som...

Av Mensbloggen - 18 november 2017 14:44

Ett brustet hjärta finns det ingen medicinering på och ont som satan kan det göra. Det kan kännas som att man aldrig kommer bli lycklig igen. Men det stämemr inte, man blir lycklig igen. Man kommer bli kär igen. Men ibland tar det tid, och det behöve...

Av Mensbloggen - 14 november 2017 13:50

Hej, tänkte skriva 21 saker som jag hade sagt till yngre mig om jag hade kunnat gå tillbaks i tiden och prata med mig själv som tonåring.   1. Sluta jämföra dig med dina kompisar. Du är fin som du är och kommer aldrig bli någon annan hur mycket d...

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards