mensbloggen

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Mensbloggen - 25 februari 2014 10:04

Kommer ihåg första gången jag skulle raka mig så väl... Tror jag var 13 år första gången jag rakade mig, det var först då jag började "se" att mina be var håriga och ville ha bort det. Däremot var jag väldigt feg som ung så vågade inte prata med mamma... Men jag hittade Bic engångshyvlar 10-pack i badrumsskåpet, och ingen skulle sakna om en rakhyvel försvann.. Så den tog jag! Var väldigt rädd inför första gången, trodde man skulle skära sig om man inte gjorde på rätt sätt och blodet skulle forsa... Men det gick bra, benen blev som silke efter - en underbar känsla. Jag fortsatte med denna engångshyvel, men knivarna blev slitna så jag insåg att jag var tvungen att skaffa en riktig rakhyvel. Köpte en när jag var med en kompis i centrumet, det var lite nervöst men gick bra!! Det finns en första gång för allt och det är normalt att vara lite nervös inför något man inte gjort. :) Kommer du ihåg första gången du rakade dig? Hur gick det? Hur gammal var du? Lämna gärna en kommentar med ditt svar!!



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards