mensbloggen

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Mensbloggen - 12 april 2014 16:06

Lite tjejfrågor ni gärna får svara på om ni vill, på så sätt kan vi bara konstatera det faktum att alla är olika. Du kan vara anonym om du vill och svara på de frågor du känner för :) Kan tillägga att vissa frågor är riktade till er som har mens, har du inte mens så skriv bara det (till exempel)! Undrar ni över styckeindelningen mellan frågorna så är det uppdelat i olika ämnen bara.


Jag vet att långt ifrån alla har "upplevt" dessa saker, så känn er inte illa till mods på något sätt. Jag vill bara visa att alla är olika och det är fantastiskt!! Som jag nämde, kan ni välja att vara anonyma genom att strunta ange hemsida eller e-post adress!! Skulle vara kul om du tog dig tiden att svara:)


 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards