mensbloggen

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Mensbloggen - 6 juni 2014 16:53

Någon av er som testat eller använder er utav Always Menskalender i mobilen? (en app) Vad tycker ni?


Jag laddade ner den för ett tag sen av ren nyfikenhet, så här kommer min "utväderdering". Först och främst var bilden på appen inte så jättediskret, står Always över hela. Kanske inte jättepraktiskt för den som gärna vill "gömma" appen. Under appen dvs. namnet så står det bara M.kalender, halv diskret. Appen är lätt att fatta från början, det är som ett hjul man snurrare på till den "kategori" man vill komma till. Däremot tycker jag hjulet var ganska jobbigt att få och stanna där man vill, den snurra gärna lite till eller lite kortare... frustrerande! Vad som var bra att man kunde snurra hjulet till en kategori "produkter" och spana in alla Always produkter och läsa kort om de, man kunde kika horoskop m.fl och såklart menskalendern, den var normal tycker jag ganska lik andra mensappar. Basic. Däremot hittade inte jag någonstans att sätta lösenord på appen, något jag gillar och som funkar med andra mensappar. Men kan hända att Always har det, kanske bara jag som inte hittat det ännu?!


Jag ger appen betyget 2/5. Menskalendern funkade, men det var omständigt att gå runt inne i appen med hjulet för de lyssnade inte på mig. Jag kommer antagligen gå tillbaks till p-tracker, en app som jag alltid kommer tillbaks till efter att ha testat andra, och jag har testat ganska många. :) Men det är min åsikt, kom ihåg det. Tycker ni ska ge den en chans åtminstonde! :) 



Mens · Tips

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards