mensbloggen

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

Vem håller med?

Av Mensbloggen - 1 januari 2013 14:14

Hihi ^^ såg den här bilden och kunde inte annat än att hålla med. Delar den med er. :)

 
 
Ingen bild

anonym

1 januari 2013 16:15

Hej kanske inte hör till här men jag är jätte ledsen för en sak !! Jag va ihop med en kille som hette Anton sen gjorde han slut sen gav han mej ett försök till sen gjorde jag slut och blev ihop med en annnan som jag gjorde slut med efter nån månad sen blev jag och anton ihop igen sen gjorde jag slut !! Och nu är det så att alla kallar mej player i min klass och det är jag jätte ledsen för !! Alla frågar mej och nu säger jag nej för jag vågar inte längre va ihop med nån för då kommer dom kalla mej mer player ! :( du vet inte hur ledsen jag är nu ! kram

Mensbloggen

1 januari 2013 23:25

Lyssna inte på de i din klass! Du är inte en player för det, däremot tycker jag di borde bestämma dig över Anton inte hoppa fram och tillbaks. Antingen gillar du honom eller så vill du inte vara mer än vänner.. Det är normalt att ha olika kollar, man måste ju testa olika tills man hittar sin prins. Jag tror inte det är så vanligt att den första killen man träffar är the one! Så bry dig inte! Var stark, håll sig till dina vänner och om det påpekar något om player så säg att du tar illa vid dig och inte vill att de ska säga så!! Kram :-)

 
Ingen bild

anonym

2 januari 2013 00:33

Hej jag hatar verkligen mina ögonbryn dom är så tjoka och jag har hörst att man kan doppa dom och jag har testat och jag tycker det gör såååå himla ont !! hur ska jag göra kram ;)

Mensbloggen

2 januari 2013 11:49

Det finns egentligen inget annat sätt än att noppa dem.. Det gör ont, speciellt ibörjan, men om det hjälper så blir det bättre med tiden när man är mer van. "Ska man va fin får man lida pin". ;-) Kram

 
Ingen bild

anonym

2 januari 2013 23:22

Hej hör inte till hör men jag har rätt så krulligt hår och plattar håret varje dag och använder olika produkter finns det inget annat sätt att få rakt hår på (jag har testat shampoo) och en till sak jag bråkar alltid med mina vänner och jag blir jätte ledsen varför gör jag det ? svår fråga men... förlåt detta kanske inte gäller denna bloggen men vill gärna få svar ;) kram

Mensbloggen

3 januari 2013 20:08

Du är född med lockigt hår det är den du är!! Tror det finns något som heter rakpermanenta, googla! Då är det rakt även efter duschen, då får man vänta tills att det växer ut.

Alla blir osams ibland, men försök påminna dig om att dina vänner verkligen betyder mycket för dig. Tänk hur det skulle vara utan dem? Ganska ensamt, du får träna på det. Ganska välja att inte börja diskutera en struntsak som egentligen inte spelar någon roll. Kram :-)

 
Ingen bild

anonym

2 januari 2013 23:24

Hej var är det en tjej ska raka sej igenkligen ? <3 kram ;)

Mensbloggen

3 januari 2013 20:04

Det finns ingen regel son säger var. Allt är precis lika rätt! Vissa rakar sig inte alls. Men vanligast skulle jag säga är benen, armhålorna och underlivet! Kram :-)

 
Ingen bild

anonym

5 januari 2013 01:20

Hej jag har så himla dåligt självförtroende 1, jag bråkar alltid med vänner för dom säger att jag är ful att jag är fett (fast jag är spinkig :( ) och att jag är elak och så vidare 2, jag hatar mej själv tycker jag är ful bara för andra säger det 3, vill va som dom andra 3, jag vet detta låter ju jätte konstigt men min bästis tog självmord och nu känns det som om jag inte har några vänner utan min bästis maja jag har ingen annan och maja går inte i min skola hon är min granne och en till sak som inte hänger ihop med det andra är att jag går i ett fotbolls lag där alla är snälla och rara mott varandra men nu ska en som är jätte taskig och säger att hon är så cool och att hon är så bra börja :( och hon tycker jag är så ful och säger att hon aldrig kommer passa mej och så vidare tänkte kanske sluta och börja i majas lag ... hjälp mej

Mensbloggen

5 januari 2013 11:46

Svarar i inlägg senare idag!! Kram :-)

 
Ingen bild

Anonymisen

5 januari 2013 20:50

Jag fick mens för typ 6 månader sen i och nu är jag jätte rädd att få mens på gympan. Alltså att min men börjar koma när vi har gymma. Snälla kan jag få svar


Vill bara säga att fin blogg äger!!! <3

Mensbloggen

6 januari 2013 00:00

Man brukar oftast bli förvarnad innan mensen kommer eller känna det i kroppen. Man kan få mensvärk, ont i nedre delen av magen eller brunaktiga flytningar. Dessutom kommer oftast inte mensen helt plötsligt, den brukar börja lite försiktigt och sedan bli mer efter några timmar eller dagen efter. Så jag tycker inte du ska oroa dig! Kram :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mensbloggen - 18 december 2019 10:56

Hej! Bloggen har legat nere, men har skrivit om det mesta som finns att skriva om och svarat på massor av frågor - så det ni undrar över har jag säkert redan skrivit om, om ni kollar tillbaks i arkivet!   Jag tänkte bara dela med mig av ett pre...

Av Mensbloggen - 28 augusti 2018 10:05

  Hej,   Kommentera detta inlägg och berätta   vad ni vill läsa om :) ...

Av Mensbloggen - 5 juni 2018 19:28

En läsare som delar med sig av sin "första mensen historia". Tack, alltid lika kul att läsa om era första mensar!   Jag kommer ihåg min första mens som om den vore igår :) Det var den 9 december 2017 😂Jag hade precis vaknat och skulle som...

Av Mensbloggen - 18 november 2017 14:44

Ett brustet hjärta finns det ingen medicinering på och ont som satan kan det göra. Det kan kännas som att man aldrig kommer bli lycklig igen. Men det stämemr inte, man blir lycklig igen. Man kommer bli kär igen. Men ibland tar det tid, och det behöve...

Av Mensbloggen - 14 november 2017 13:50

Hej, tänkte skriva 21 saker som jag hade sagt till yngre mig om jag hade kunnat gå tillbaks i tiden och prata med mig själv som tonåring.   1. Sluta jämföra dig med dina kompisar. Du är fin som du är och kommer aldrig bli någon annan hur mycket d...

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards