mensbloggen

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Mensbloggen - 6 september 2013 17:00

Det kanske inte alltid är så där jätteroligt att ha mens, men om du tänker tankar som dessa jag snart kommer rabbla så kanske du kan vara på lite bättre humör vid nästa mens. Detta är iaf vad som brukar hjälpa för mig!


- Kom ihåg att du är verkligen inte ensam om att ha mens just när du har det, för nämligen 1/4 eller 25% av världens alla fertila kvinnor har det samtidigt som dig.


- Samma sak, 1/4 av tjejerna i din klass har också mens när du har det. Kanse inte i början på högsatdiet när alla inte fått mens men på gymnasiet och säkert större delen på senare högstadiet.


- Din kropp fungerar som den ska!


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards