mensbloggen

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Mensbloggen - 19 september 2013 15:44

Hej på er, börjar känna att det kanske är dags för att fräsha upp bloggen och då genom ny header (toppbild) och bakgrund. Så tänke höra om du kanske vill hjälpa mig? :) Jag vet inte hur pass intresserade ni är, men tänkte så här att ni får göra en idé som ni sedan mailar till mig mens_fraga@hotmail.se Du behöver inte göra både bakgrund och header, känner du bara för att göra den ena, så gör det!!


Jag väljer ut några (beroende på hur många eller hur få som skickas) och lägger upp i ett inlägg och så får alla ni rösta på eran favorit bland kommentarerna, den med flest röster blir min nya header och bakgrund. Jag själv kanske också gör en idé.


Dennes idé som blir vald kan få en länkning (om du vill, du bestämmer), du kan vara anonym också om du vill.


Nu till det praktiska + lite info

Om heardern (toppbilden): Den måste vara 950px bred och ha namnet mensbloggen på, resten är upp till dig! Använd fantasin och visa din kreativitet.


Om bakgrunden: En bakgrund i något mönster, väldigt fritt. Jag föredrar något stilrent!


Tack på förhand! :)



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards