mensbloggen

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Mensbloggen - 1 januari 2015 18:59

Hej, jag hoppas ni alla mår bra och har haft en bra nyårsafon? Själv höll jag mig helt nykter då jag var "chaufför" bland mitt umgänge och ärligt talat så mår jag så mycket bättre än de flesta gör idag. Ville bara säga att det är okej att tacka nej till alkohol, man kan ha kul utan. Riktiga vänner dömmer en inte för ens beslut. Kom ihåg det!


Nu till något helt annat, fick ett önskemål om att ha en frågestund där jag svarar på frågorna direkt i ett inlägg så att ni kan se svaren på andras frågor och kanske lära er något ni inte ens tänkt på. Så ställ alla era frågor till det här inlägget, om vad som helst. Personligt eller inte, eller om mig. (Helt anonymt).


Update: Frågestunden Avslutad, Läs svaren här: Del 1 och Del 2




 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards